Kérdőív?

 

A Járműfelhő kérdőív funkciójának célja az ügyfelek elégedettségének mérése és ennek haszna / használataa véleményük / ötleteik begyüjtése amiknek segítségével jobbá tehetjük tevékenységünket és hatékonyságunkat. Az esetleges hibákat gyorsabban és könnyebben ki tudjuk javítani ami nagyban hozzájárul a tevékenységünk működésének hatékonyságához és jövedelmezéséhez. 

A kérdőívek szabadon létrehozhatóak és szerkeszthetőek mind emailben és SMS-ben is kiküldhetőek datum és időpont választással. 18 féle külömböző kritérium alapján lehet ügyfeleket keresni és kijelölni pl: 2015-ben gyártott VW Passat dízel járművek amelyek Budapest egy bizonyos kerületében vannak, természetesen beírhatjuk a kívánt jármű rendszámát vagy azonosítójár és akkor cask az adott járműhöz csatolt személyeket foglyuk látni. Minden részlegnek lehetnek külön kérdőívei amik garafikus különálló saját statisztikával rendelkeznek.

 

 

Az elégedett ügyfél lojális, többet is kifizet a szolgáltatásunkért, az ismerősok és rokonoknak ajánl minket, lájkol a Facebook-on és egyébb szociális médián...., nagykövetnek nevezik a nemzetközi porondon.

Az elégedettlen ügyfél az az elégedett ügyfél ellentétje de sajnos van külömbség: Egy elégedettlen ügyfél több ügyfelet riaszt el mint amennyit egy elégedett tud hozni, sajnos a negatív hírek gyorsabban tejdenek és "hatékonyabbak" + több ideig emlékszünk rájuk :(