Gyakori kérdések

 

 

 

1. A Járműfelhő rendszert meg lehet vásárolni egyszeri összegért és telepíteni saját számítogépre?

Ez sajnos nem lehetséges, a Jáműfelhő online rendszer ami szerver környezetre van fejlesztve és telepítve. Folyamatos működére van szüksége és  mindig kapcsolatban van az email szerverrel és az sms gateway kliensel.

2. Mi történik ha a Járműfelhő szoftver lefagy?

Erre 3 év működése alatt még nem volt példa de rengeteg funkció van a háttérben felyleszve ami ha egy leállás bekövetkezik akkor segíti a minnél gyorsabb rendszer indulást pl.: az értesítések aminek már ki kellett volna mennie induláskor azonnal kiküldésre kerülnek.

3. Az adatok eltűnhetnek / törlődhetnek a Járműfelhő rendszerből?

Ha a szerver tönkremeny pl. leég akkor sem tünnek el adatok, az adatbázis fizikailag több helyen van mentve, 24 óránkent, 7 naponként, 30 naponta, 2 havonta és évente van lehetőség az adatbázis viszzaállítására / újratelepítésére.

4. Lassulni fog a Járműfelhő rendszer ha több jármű és személy / adat fog belekerülni?

Nem, Járműfelhő adatbázisa nagyon korszerű és a szerver amin található egy egyedi szerver amit csak a Járműfelhő használ.