Árak

 

A Járműfelhő kommunikációs rendszer azért lett kifelyleszve hogy az ügyfeleinket jobban ki tudjuk szolgálni és ez álltal a vállalkozásunk hatékonyabban működjön és ezáltal többet termeljen. Egy vállalkozás számára a legfontosabb az ügyfelek elégedettsége.

Azt gondoljuk hogy egy termék vásárlásánál nem az a fontos hogy mennyibe kerül hanem hogy mennyi befektetéssel (pénz, idő, munka) mit kapunk. Ez különösen igaz a céges befektetéseknél és fejlesztéseknél pl: ha azt néznénk hogy egy gumiszerelő és centírozó gép nagyon drága és a miatt nem vennénk meg akkor az ügyfeleinket nem tudnánk megfelelően kiszolgálni ami nagyon rossz választás lenne. 

Leírjuk hogy mit kaphatunk a Járműfelhő használatával egy átlagos 3 állású jármű szervízt alapul véve. Egy ilyen és ehhez hasonló szervíznek álltalában kb. 300 ügyfele van akik rendszeresen látogatáják a javítások és szervízek miatt a műhelyt, évi átlagosan 20-30% lemorzsolódással kell számolnunk az ügyfelek számában (elégedetlen ügyfelek, elköltözés, új jármű vásárlás, az ügyfél kap egy tippet egy jobbnak mondott szervízről stb..). Ha 25%-ot veszünk akkor ez 62 db ügyfél! Ezekből az ügyfelekből meg kell menteni amennyit csak lehet, fel kell velük venni a kapcsolatot valamilyen formában hogy lássák hogy fontosak nekünk. Itt elárulok egy titkot amit az ügyfeleknek nem szoktam elmondani hogy pontosan ki is küldi az értesítést: az ügyfelek nagyon szeretik amikor értesítés kapnak a következő szervízre vagy műszaki vizsgára mert azt gondolják hogy az üzenetet mi írtuk nekik a telefonukról és ez nagyon kedves hogy időt szakítunk rá. Marad ca. 190 ügyfél akinek egy jó része feledékeny, nem foglal időben időpontot a szervízre, egy-egy javítás / szervíz elmarad, elfelejti a müszaki vizsga lejárati időpontját. Itt is van mit tenni hogy ez ne így legyen. Ha a jobb kommunikációval meg tudunk menteni 20db ügyfelet a 62-ből + a 190 ügyfélből kb. 30-40% rendszeresebben és időben látogatja a szervízünket ami 30%-kal számolva 57db ügyfél akkor ez plusz 6db szervíz látogatást generál áltlagosan havonta.

6db jármű szervíz havonta az átlagos 8000ft / óra bevétellel az 96000ft amihez hozzájön kb. 96000ft értékű beépített alkatrész 45%-os kedvezménnyel megvásárolva aminek a haszna 43200ft, ez összesen 96000+43200ft = 139200ft plusz jövedelem havonta és akkor még nem számlotunk az esetleges plusz munkával a szervízlátogatás miatt pl. ablaktörlő vagy fék csere. Azt hiszem hogy ez önmagáért beszél. 

Amik minden csomaghoz alapból járnak: email funkció

Árak

Járműfelhő demó rendszer bérlet / hónap sms funkció nélkül 3 hónapig ingyenes

Járműfelhő alap rendszer bérlet / hónap sms funkció nélkül: 1500 Ft, számlázás 1év

Járműfelhő normál rendszer bérlet / hónap egyedi sms szám nélkül: 4000 Ft, az sms-ek 20 Ft / db-ba kerülnek, számlázás 2-szer évente

Járműfelhő prémium rendszer bérlet / hónap egyedi sms számmal nélkül: 6000 Ft + 9600 Ft az egyedi sms számért ami tartalmaz 50 db sms-t havonta, a további sms-ek 20 Ft / db-ba kerülnek, számlázás havonta

Az áfa nem kerül számlázásra mert Svédorszábból számlázunk.